Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Úterý Květen 13 17:37:56 CEST 2003

Na tu sitovku do vnitrni site si dejte virtualni rozhrani s IP adresou z
routovaneho rozsahu, pocitacum ve vnitrni siti dejte dane IP adresy a jako
defaultni branu jim nastavte tu IP adresu kterou jste dal na to virtualni
rozhrani.
Takze na linuxu budete mit pak napr. (pokud mate rozsah 8-mi verejnych IP)

eth0 - 192.168.1.0
eth0:1 - napr. 194.228.69.1/255.255.255.248

na stanicich dejte pak adresy 194.228.69.2-6 a jako defaultni branu budou
mit 194.228.69.1.
Na routeru pak musi byt jeste povolen forwarding mezi sitovkami.
S pozdravem

Zdenek D.

"Jirka Kubík" <linux na mukt.cz> píše v diskusním příspěvku
news:000001c31954$6d03f8f0$0a01a8c0 na sleeper...