RPL a Mars? (Re: linuxovy tabor pro mladez?)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Květen 13 19:38:46 CEST 2003

Mirek Dobsicek <m.dobsicek na sh.cvut.cz> writes:

> [...]
> lepsi OS.
>
> Letos jsem pripravil koncepci, aby se jeden kruh deti mohl venovat
> linuxu celou dobu. Jak to dopadne je ve hvezdach. Bud to decka nebude
> az tak bavit, nebo je taky mozne ze si rodice dupnou, ze jejich deti
> se budou ucit Windows a tecka.
>
> Jenom pro predstavu jsme pouzivali na 14ti starych Elonexech Linux
> Terminal Project. Komicke je, ze ty Elonexy maji bootrom jenom no
> Novel site. Takze na jednom compu bezel Mars (emulace novel serveru),
> ten po tftp poslal bootimage, a pak uz to frcelo.

Jejej, toto se mi nikdy nepodarilo rozchodit. Opravdu to funguje?
Nebyl by nejaky navod? Mam jeden prehistoricky kousek u sebe a celkem
by se mi libilo to zprovoznit. Ruzne jsem hledal, ale na RPL
bootserver jsem nejak nenarazil. Vzdycky to bylo jine RPL od IBM.

Kdyztak diky za nejake upresneni.

Brno, Czech Republic