RPL a Mars? (Re: linuxovy tabor pro mladez?)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 14 11:15:51 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, David Rohleder wrote:

> Jejej, toto se mi nikdy nepodarilo rozchodit. Opravdu to funguje?
> Nebyl by nejaky navod? Mam jeden prehistoricky kousek u sebe a celkem
> by se mi libilo to zprovoznit. Ruzne jsem hledal, ale na RPL
> bootserver jsem nejak nenarazil. Vzdycky to bylo jine RPL od IBM.

To bych taky bral (IPX RPL server/demon pro linux) ale mam obavu
ze v popisovanem pripade slo o stary zpusob bootromek - tech co
se rovnou pripojily na NW server a stahly si bootimage z LOGIN .
Zadne RPL se pri tom nepouziva, ty bootromy v sobe maji zakladni
funkce pro napojeni na novell a cteni souboru.