spinac 220V na seriovy port

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 13 17:46:18 CEST 2003

Dne út 13. května 2003 16:41 jste napsal(a):

> medzitym som urobil este jeden takyto bazmeg - ten relatkom prepinal
> telefonne linky na bbs-ke. oba dokopy nabehali urcite tisicky hodin a
> tisicekrat sa prepli, a nikdy, nikdy sa portom nic nestalo. ak by som cital
> konferu, asi by som nenasiel odvahu vobec skusat to.. [ooo sladka
> nevedomost]
>
> tym som chcel len povedat, ze ked ti to treba, sprav si to podla lubovolnej
> schemy ktora sa ti dostala do ruky, a pouzivaj. ked mas obavy o port, strc
> si tam staru i/o kartu a prevadzkuj na nej. prinajhorsom odide ona.

> [...]

No ono je také něco jiného to udělat doma - vyhoří můj PC já se půjdu
zastřelit mě to dokope atd.....

A něco jiného je to dělat do firmy na cizí pc ke kterému má přístup více lidí
atd...
Kteří když se něco stane tak neví co dělat - kde co vypnout odpojit a ještě je
to zabije.

Jinak že to lpt vydržel je celkem normální - jsou tam různé ochrany, ale
osobně bych to takto nedělal ani doma.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |