xfs_freeze & xfs_dump

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 14 11:15:43 CEST 2003

> -> Tohle u mne skutecne funguje. Nenapada mne, co muzete mit spatne, ale
> -> to ze by program ktery ma zmrazit fs za ucelem zalohovani by zmrazil i
> -> zalohovaci program mi pripada skutecne nesmyslne :)
>
> pri dumpovani root filesystemu, ked dostane dump prikaz na zapis dumpu do
> /etc/dumpdates si viem dost dobre predstavit ze zmrazi aj zalohovanie.

Tak hloupy nejsem. xfsdump jsem spustil s parametrem -J (nezapisuj do
inventare) a zalohoval jsem na pasku. Mozna ale vzal ale i fakt, ze
/dev/tape bylo na tom root filesystemu, jako zapis. Zkusim to jeste
presunout na jiny svazek.

> -> (rano jsem sem posilal zpravu, ze se na to dneska kouknu, a poslu
> -> vysledek a kde nic tu nic. tak doufam, ze tato zprava projde)
>
> sprava presla len trochu neskor...

linux.cz nejak poslednich par dni blbne. Me treba obvinil z toho, ze se
mu ode mne vraceji maily, coz neni pravda.

-- Honza Houstek