xfs_freeze & xfs_dump

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Květen 14 09:46:58 CEST 2003

->> Nemate nekdo vice informaci? Zejmena ten, kdo tvrdil, ze mu na zmrazenem
->> fs xfsdump beha? Vsak ja si ho casem v archivu najdu (zatim se mi to
->> nedari)!
->
-> Byl jsem to ja, kdo to tvrdil a skutecne mi to tak funguje. Muj postup:
-> (zkuste ho a pokud nefunguje, tak je tam cosi shnileho :)
->
-> # mkfs.xfs /dev/hda3
-> # mount /dev/hda3 /mnt
-> # cp -a ~/cokoliv/ /mnt
-> # xfs_freeze -f /mnt
-> # xfsdump -f test -F /dev/hda3
->
-> Tohle u mne skutecne funguje. Nenapada mne, co muzete mit spatne, ale
-> to ze by program ktery ma zmrazit fs za ucelem zalohovani by zmrazil i
-> zalohovaci program mi pripada skutecne nesmyslne :)

pri dumpovani root filesystemu, ked dostane dump prikaz na zapis dumpu do
/etc/dumpdates si viem dost dobre predstavit ze zmrazi aj zalohovanie.

-> (rano jsem sem posilal zpravu, ze se na to dneska kouknu, a poslu
-> vysledek a kde nic tu nic. tak doufam, ze tato zprava projde)

sprava presla len trochu neskor...
Fighting for peace is like fucking for virginity...