Samba a slozitejsi prava

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Květen 14 10:31:42 CEST 2003

On Tue, May 13, 2003 at 03:41:03PM +0200, Tomas Konir wrote:

> Souhlasim a proto jsem nachylny verit XFS. Bylo pouzivane na IRIXu docela
> dlouho a prave takove problemove veci, jako jsou ACL, nebo extended
> attributes to ma uz v navrhu. Na linux je to sice portovane "nedavno", ale
> IMHO je velmi podstatny navrh a ten je provereny.

Návrh (spíše možná design) může být dobrý nebo špatný. V případě XFS a
dalších zmiňovaných systémů je zřejmě návrh podařený, ovšem podle mého
názoru je to implementace, která rozhoduje o tom, jestli je daný
filesystem použitelný nebo ne. V daném případě je volba zřejmá - ext3,
reiserfs a jfs jsou ve stabilní verzi jádra, xfs nikoliv.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX