Problem s vpopmail - relayingem

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Středa Květen 14 13:26:46 CEST 2003

Ahoj,

  pouzivam celkem uspesne vpopmail s tim, ze vyuzivam smtp after pop.
  Pro vetsinu domen ho mam zakazany v souboru .qmailadmin-limits. Ted
  jsem potreboval smtp povolit pro jednu domenu, bohuzel kdyz jsem
  odstranil disable_external_relay z qmailadmin-limist, tak se mi do
  souboru ~vpopmail/etc/open-smtp nezapise klientovo IP, tudiz smtp
  after pop nefunguje. Je treba jeste neco udelat, popr. kde delam
  chybu?

  tcpserver spoustim takto:
/usr/local/bin/tcpserver -x ~vpopmail/etc/tcp.smtp.cdb -v -u 1021 -g 1007 0 smtp /var/qmail/bin/qmail-smtpd >/dev/null 2>/dev/null &

  Diky za kazdou radu.

  Radek

--
S pozdravem,