Problem s vpopmail - relayingem

"Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Středa Květen 14 17:50:27 CEST 2003

V Wed, 14 May 2003 11:26:34 +0000, Bc. Radek Krejča napsal(a):

> Ahoj,
>
>   pouzivam celkem uspesne vpopmail s tim, ze vyuzivam smtp after pop.
>   Pro vetsinu domen ho mam zakazany v souboru .qmailadmin-limits. Ted
>   jsem potreboval smtp povolit pro jednu domenu, bohuzel kdyz jsem
>   odstranil disable_external_relay z qmailadmin-limist, tak se mi do
>   souboru ~vpopmail/etc/open-smtp nezapise klientovo IP, tudiz smtp
>   after pop nefunguje. Je treba jeste neco udelat, popr. kde delam
>   chybu?

.qmailadmin-limits hraje nejakou roli pouze pro qmailadmin, vpopmail se
ridi souborem vpasswd (pokud neautentizujete jinak)

podivejte se na program vmoduser

m.