kded zatezuje procesor

sojkam na centrum.cz sojkam na centrum.cz
Středa Květen 14 13:33:37 CEST 2003

Ahoj,

mam nasledujici problem. kded (KDE Daemon) mi zatezuje procesor asi na
30%.
Kazdou sekundu vyskoci na kratkou dobu zatizeni na 100%. V archivu
konference
jsem nasel, ze by to mohlo byt zpusobeno nebezicim FAMem, ale ten mi
bezi
(pres xinetd). Pokud se prihlasim jako jiny uzivatel je vsechno v
poradku.

Distribuce: RH Linux 9 (KDE 3.1). Celeron 433 MHz. Mam pocit, ze to
zacalo
delat pote, co jsem dal do pocitace dalsi disk a pripojil ho jako
/home.

Nevite co je pricinou?

Michal Sojka

Zajímají Vás marketingové příležitosti a výzvy, které přinese vstup do Evropské unie? Registrujte se na mezinárodní kongres
Marketing Management 2003. Podrobnosti na <http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.marketingmanagement.cz>