spinac 220V na seriovy port

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 14 18:17:20 CEST 2003

Dne st 14. května 2003 12:12 jste napsal(a):

> no ono to najdes v dokumentacii k rele (katalogu) aco sa tyka tomu pol
> mimlimetru tak rele zo schodiscoveho kombajnu (zapinanie svetiel v
> baraku na isty cas) ma medzeru asy tak pol-tristvrte milimetra a zopne
> 8A 220V ;-) a to bezpecne.

Ono taky záleží co tím bude spínat. :-)

Například mám elektronický spínač kde jako výkoný prvek je relé a je tam přímo
uvedené:

230V střídavých 8A/AC1
s omezením při žárovkách na max 2A

A ten důvod chápu žárovka při studeném vlákně má menší odpor než při provozu
takže aby i krátkodobě nebylo překročeno těch 8A při zapnutí. (špička)

(zařízení je určeno jako schodištový spínač)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |