spinac 220V na seriovy port

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Středa Květen 14 21:59:02 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

> Normalni smrtelnik si nesmi ani sam smontovat prodluzku, to mu musi udelat
> nekdo, kdo na to ma zkousky :))

vydel som dost takych od smrtelnikou a bal by som sa nane pripojit i
dutnavkovu skusacku. problem je ze si ni len neprecitaju nejake pravydla
ohladne predlzovaciek ale kupia najlacnejsiu dvojlinku a ani ich netrtne
skontrolovat ci zapojili konektor a zasuvku rovnako a to nepocitam
vynechany ochranny vodic a pouzivaju to na cilkular najlepsie cez pol
zahrady