vytvareni novych RAID mirrorovych disku

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Středa Květen 14 22:45:46 CEST 2003

> Ze vsech prikladu, co se v teto diskusi objevily, se zda, ze jedna moznost
> je vzdy H=16 a druha vzdy H=255 (a primerne mensi C). Zrejme zase nejaky
> projev tech zhovadilych limitu na hodnoty C, H a S (nemluve o tom, ze cele
> CHS je naprosta zhovadilost). Ale proc se to nahodile meni, to je zahada
> (ja osobne si nejsem vedom, ze bych to nekdy pozoroval).

No mne se ta geometrie zmenila prave ted. mam dva disky hda a hdd. hda mel
4865/255/63, hdd mel cosi jineho. Ted maji oba geometrii stejnou.
Jo a jeden drobny fakt. hdd momentalne furt tvrdi neco ve smyslu:
hdd: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdd: dma_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=2, high=0, low=2,
sector=0
end_request: I/O error, dev 16:40 (hdd), sector 0

a sw raid1 je rozpadlej (degradovanej).

P.S.: No nic, to je jen takovej povzdech.

--
S pozdravem
  Martin Kebert