Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Květen 15 09:48:04 CEST 2003

On Čt, 2003-05-15 at 09:41, Ondrej Sury wrote:
> Ja to videl...  Bylo to o tom, ze kdyz se vam nejak dostanu na pocitac
> (worm, fyzicky pristup, atp.), tak vam budu moct sebrat certifikaty,
> odposlechnout heslo a to je strasna bezpecnostni dira a banky by s tim neco
> mely delat...

Videl jsem az druhou pulku, clovek se tam vkradl do kanclu, strcil
disketu do mechaniky, pak vystrcil a utekl z kanclu. Potom mleli neco o
certifikatech.

Ja teda tedka jedu na Sporitelne (Union uz neni co byvala) a zadne
certifikaty nemam! Takze i kdyby nakrasne prisli a strcili mi disketu
(ehm, ja vlastne nemam disketovou mechaniku), tak certifikat neodnesou.

Snad jen ten fyzicky odposlech, kdyz klepu heslo na klavesnici.

No to je teda fakt strasna bezpecnostni dira.

Petr