Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 15 09:58:17 CEST 2003

Dne čt 15. května 2003 09:48 jste napsal(a):

> Videl jsem az druhou pulku, clovek se tam vkradl do kanclu, strcil
> disketu do mechaniky, pak vystrcil a utekl z kanclu. Potom mleli neco o
> certifikatech.
>
> Ja teda tedka jedu na Sporitelne (Union uz neni co byvala) a zadne
> certifikaty nemam! Takze i kdyby nakrasne prisli a strcili mi disketu
> (ehm, ja vlastne nemam disketovou mechaniku), tak certifikat neodnesou.
>
> Snad jen ten fyzicky odposlech, kdyz klepu heslo na klavesnici.
>
> No to je teda fakt strasna bezpecnostni dira.
>
> Petr

A podle čeho se tedy autorizujete ???

Učet tam nemám tak mě to zajímá jak to tam tedy funguje ??
Pokud se nepoužívá nějaký jiný spůsob autorizace (mobil, externí klíč atd...)
tak tam ten program nějaký certifikát určitě má a samozřejmě potom je to pro
jednu platformu určitě že (win) no a tam se to dá určitě vydolovat.

PS. Moje banka e-banka takže spím klidně :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |