Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Květen 15 10:03:05 CEST 2003

On Čt, 2003-05-15 at 09:58, Petr Šobáň wrote:

> A podle čeho se tedy autorizujete ???

jmeno a heslo. Teda jmeno je vlastne takovy identifikator prideleny od
nich (dlouhe cislo). Heslo jsem si vymyslel sam. A muzu ho menit online.
Dokonce me k tomu furt nabadaji.

> Pokud se nepoužívá nějaký jiný spůsob autorizace (mobil, externí klíč atd...)
> tak tam ten program nějaký certifikát určitě má a samozřejmě potom je to pro
> jednu platformu určitě že (win) no a tam se to dá určitě vydolovat.

Ne, prave ze jsem si vybral sporitelnu, abych nemel problem valit to z
Galeonu. Puvodne jsem chtel jine banky, ale zadna z nich nemela normalni
(tj. pod linuxem fungujici) bankovnictvi.

Priznavam, ze zabezpeceni neni nejlepsi, u Union to bylo autorizovane
pres klic poslany na mobil - to bylo super. Ale ted mi zas na druhou
stranu sporitelna posle do sekundy SMSku, ze nekdo neco dela na uctu,
takze i tak mam jakysi prehled a klid.

Petr