Kdo pouziva Linux?

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 15 10:40:33 CEST 2003

> Presne, to neni ono. Ja potrebuju nasazeni linuxu, kde pad muze mit zavazne
> dusledky pro firmu. Pokud mi nekde padne linux na routeru, tak se nic
> nejede. Obnovim ze zaloh a jedu. Totez u WWW, FW. Castecne u file serveru.
> Ale pokud mi padne IS, tak se mi zastavi vyroba a nehnu s tim. Update ze
> zaloh nepomuze, protoze tam nebudou aktualni data a je to proste prusvih.
> Takze spis jde o nasazeni Linuxu tam, kde proste nesmi dojit k problemum.
> Nicmene nejake data uz mam. Diky vsem, co poslali.

  Znam mnoho routeru, ktere kdyz padnou, tak nic nejede... Treba firewall
pro Centrum.cz :-)

  Pokud chcete 100% spolehlivost a minimalni ztraty dat, tak nema cenu
snazit se zvysovat spolehlivost jednoho systemu, tam pomuze jedine
redundance.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----