Kdo pouziva Linux?

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Čtvrtek Květen 15 22:53:16 CEST 2003

> Presne, to neni ono. Ja potrebuju nasazeni linuxu, kde pad muze mit zavazne
> dusledky pro firmu. Pokud mi nekde padne linux na routeru, tak se nic
> nejede. Obnovim ze zaloh a jedu. Totez u WWW, FW. Castecne u file serveru.
> Ale pokud mi padne IS, tak se mi zastavi vyroba a nehnu s tim.

a myslite ze na inich platformach sa to nestava? navyse na niektorich
platformach sa velmy zle zalohuje (hlavne task aby ste to daly dokopy
vramci par hodin)

> Update ze zaloh nepomuze, protoze tam nebudou aktualni data a je to proste prusvih.

Tak stym ti nepomoze nik pokial nerobis redudantne stroje ktore sa
synchronizuju v realnom case. a vysia mynimalne na inej elektrarni ;-)

> Takze spis jde o nasazeni Linuxu tam, kde proste nesmi dojit k problemum.
> Nicmene nejake data uz mam. Diky vsem, co poslali.

To ze to maju v JE (Bohunice neviem ale v Mochovicach su zevraj dost
fanaticky linuxary ;-) )