Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Květen 15 10:44:13 CEST 2003

On Čt, 2003-05-15 at 10:35, Pavel Kankovsky wrote:

> To je ovsem to chovani, na ktere ten Obcansky jouda upozornoval.

aha, ja jsem videl jen druhou polovinu a tam uz jsem zaznamenal jen
nejake reci o padajicich trakarich. O snifferech klavesnice jsem tam
neslysel.

Kdyz ted nad tim tak premyslim, tak minimalne v internetovych kavarnach
by se takovy sniffer oplatilo nainstalovat, spravce tech pocitacu by pak
mel pristup k mnoha sporozirovym uctum ;-))

Petr