Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Sobota Květen 17 18:01:09 CEST 2003

On 15 May 2003, Petr Stehlik wrote:

> aha, ja jsem videl jen druhou polovinu a tam uz jsem zaznamenal jen
> nejake reci o padajicich trakarich. O snifferech klavesnice jsem tam
> neslysel.

Pro upresneni: ja to taky nevidel a mozna ze neco jako odezirani (at uz
strojove ci "rucni") tam vubec explicitne nezminovali. Myslel jsem to
tak, ze i tohle spada do obecneho problemu, na ktery bylo upozornovano.

> Kdyz ted nad tim tak premyslim, tak minimalne v internetovych kavarnach
> by se takovy sniffer oplatilo nainstalovat, spravce tech pocitacu by pak
> mel pristup k mnoha sporozirovym uctum ;-))

To urcite a nejen ke sporoziru. :)

(Ostatne mne dost pobavilo, jak ma nejmenovana banka na svem webu
"dobre" rady, jak "bezpecne" provadet bankovni operace z nejake
internetove kavarny typu "soubor s certifikatem si noste na diskete a
nekopirujte ho na harddisk" apod.)