Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 15 11:32:55 CEST 2003

Dne čt 15. května 2003 11:15 jste napsal(a):

> [...]
> moj stav uctu, na aktivnu operaciu je potrebny este kod z GRID karty.
> A v pripade ze by som zistil ze mi zmizla GRID karta aj mobil, tak staci
> jeden telefonat a pristup na ucet je v okamziku zablokovany. Dalsie
> moznosti authentifikacie su: SecureID karta a i:key - cipova karta ktoru
> treba vrazit do citacky cipovych kariet. Tieto urovne zabezpecenia sa
> daju prehladne nastavovat.
>
> To mi osobne pripada ako vcelku dostatocne zabezpecenie. A IB fungoval
> zatial na kazdom browseri ktory som pouzival (Opera, Mozilla, Links).

Pro informaci na slovensko.

U e-banky mate login který si mužete zvolit jednou ten se dá odposlechnout,
ten zadáte na stránce a jako heslo se generuje buď pomoci specialní
kalkulačky, nebo si nechate tento kod generovat bankou a ta ho pošle na váš
mobil.

Takže abyjste se dostaly na stránky potřebujete ten login (dá se odposlechnout
z klavesnice) no a potom mobil toho uživatele nebo tu jeho kalkulačku.
Takže podle toho co používám jak mě zmizi mobil nebo ten kalkulator tak stačí
telefonát pro zablokování učtu.

Dale každe nakladání s účtem příkazy musí být podepsány tím kódem.

viz

http://www.ebanka.cz/
https://demo.ebanka.cz/demo/demo_02/CZ/demo.html

> JOKE: A najlepsi sposob ochrany je nemat na ucte nic co by sa dalo
> ukradnut ;-)

No toto je opravdu nejlepší. :-)))))))))

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |