Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Martin.Pustka na vsb.cz Martin.Pustka na vsb.cz
Čtvrtek Květen 15 10:34:47 CEST 2003

> jmeno a heslo. Teda jmeno je vlastne takovy identifikator prideleny od nich
> (dlouhe cislo). Heslo jsem si vymyslel sam. A muzu ho menit online. Dokonce
> me k tomu furt nabadaji.

A to Vam staci k pocitu bezpeci? Pokud se nepouziva autentikace pres
mobilni/externi elektronicky klic (nebo jak se vsechny ty zarizeni nazyvaji),
tak se necitim bezpecne.

Na druhou stranu ale jako laik skutecne nevim, jestli si jen nevytvarim iluzi,
ze muj pristup je bezpecny :-)

Rozhodne jmeno/heslo, byt obcas menene, IMHO neni i pri pouziti SSL bezpecne.

Reportaz byla v podstate o nicem. Ostatne jako obvykle, kdyz se technickeho
problemu chopi novinari :)

Martin Pustka