Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Květen 16 08:45:26 CEST 2003

On Thu, 15 May 2003 Martin.Pustka na vsb.cz wrote:

> A to Vam staci k pocitu bezpeci? Pokud se nepouziva autentikace pres
> mobilni/externi elektronicky klic (nebo jak se vsechny ty zarizeni nazyvaji),
> tak se necitim bezpecne.

	V e-bankingu Ceske sporitelny se k pristupu k uctu sice pouziva
jen jmeno a heslo, ale na operace lze pouzivat i kalkulator. Od hranice
50000,- Kc nelze provade operace bez kalkulatoru, ale kazdy si tuto
hranici muze snizit (az na 0,- Kc).

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html