nestartuje RH - ext3

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Květen 16 14:28:45 CEST 2003

> INIT: ID "x" reswaping too fast: disabled for 5 minutes
> kde nekdy je v uvozovkach "x" a nekdy cislo od 1-6

init spusta procesy podla /etc/inittab, to x alebo 1-6 je identifikator
procesu, x su x-ka (graficke rozhranie), 1-6 su textove konzoly.
spustaju sa tak, ze ked spusteny proces s danym identifikatorom skonci,
pusti sa namiesto neho dalsi. ak sa to deje prilis rychlo po sebe (co
znaci ze ten proces nezbehol korektne alebo sa vobec nespustil), init
zakrici to co zakrical, a da nejaky cas (5 minut) aby to admin napravil
a potom skusa zase.

skus bootnut do single-user modu (v lile alebo grube napis "linux single")
a potom to treba nejak repairnut, ale tu uz moje rady koncia, neviem cim
moze byt sposobene taketo chovanie.

pixall