nestartuje rh9 asi ext3

kowalski kowalski na maxxluxx.cz
Pátek Květen 16 14:51:37 CEST 2003

zdravim
pred nedavnem jsem zde psal ze mam problem pri odhalsovani z KDE v RH 9
a ze mi to zamrza...

tentokrat mi to opet spadlo a pocitac jsem musel resetovat natvrdo...
znova uz potom nenabehnul a objevilo se toto:

INIT: ID "x" reswaping too fast: disabled for 5 minutes
kde nekdy je v uvozovkach "x" a nekdy cislo od 1-6
nechal jsem to pres noc bezet ze jsem si blahove myslel ze se to nejak
spravi...potoze ty radky tam skacou jednena za druhy asi v 5min
intervalech...
jenze dneska nic...nahodne se tam objevi treba jeste tahle hlaska:
INIT: open (/dev/console): input/output error

kdyz jsem k tomu dnes odpoledne prisel...a vyrestaltoval to...naskocilo
mi to same...
posledni bylo:
INIT: version 2.84 booting
INIT: entering runlevel: 5
a pak zase dokola:
INIT: ID "x" reswaping too fast: disabled for 5 minutes

nevim co stim...poradi mi nekdo neco jineho nez to cele zformatovat a
preinstalovat?

diky
--
Kowalski