Bonding - HA reseni pro Linux

Petr Barta petrc na netas.cz
Pátek Květen 16 15:48:15 CEST 2003

Prijemne patecni odpoledne,
	mam problem, se kterym bych potreboval pomoci.

	Mam server zapojeny do site pres dve sitove karty (eth0 a eth1),
kazda je zapojena do jednoho (kazda do jineho) switche (Cisco Catalyst
4000). Snazim se o HA reseni, ale nedari se mi.
	Konfigurace: Dell 2650, Debian woody, jadro 2.4.19, sitovky
Broadcom 10/100/1000 (kongiurovane na 100M). Sitovky pri klasicke
konfiguraci bez problemu chodi.

	Postupoval jsem podle navodu na
http://linux-ip.net/html/ether-bonding.html#ether-bonding-ha a
/usr/src/linux/Documentation/networking/bonding.txt, kompilace probehla v
poradku, po naloadovani modulu se mi bez problemu objevi interface bond0
(ve stavu down), ale v okamziku, kdy ho chci nahodit do stavu up, cela
masina zatuhne. Podobne to dopadne, pokud chci bonding interface nahodit
automaticky po startu - proces bootovani skonci na konfiguraci sitovych
rozhrani.

	Nesetkal se nekdo s podobny problemem?

				Petr Barta
				Contactel s.r.o.