Nastaveni jadra pro iptables

Pátek Květen 16 16:06:20 CEST 2003

On Fri, May 16, 2003 at 02:04:01PM +0200, Miroslav Petricek wrote:

> Ale dostatečné. Chce to jen věřit výrobci své distribuce. Spravuji asi
> dva tucty serverů s Red Hat Linuxem 7.2, 7.3 a SuSE 8.1. Všechno co jsem
> musel udělat bylo rpm -ivh nove_jadro a restart.

Ja to delam tak, ze si rozmyslim, co je opravdu nezbytne a to zaplatuji
do distribucniho jadra (v teto chvili to jsou jen moduly, ktere se daji
zkompilovat zvlast a do noveho jadra jen zasunout [konkretne ntfts a pak
extra moduly pro specialni PCI karty]).

Je to pohodlne a hlavne predzvykane (o coz prave v distribucnich jadrech
jde - totiz o zuzitkovani pridane hodnoty).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz