Aktualizace jadra (Re: Nastaveni jadra pro iptables)

Pátek Květen 16 14:59:01 CEST 2003

Miroslav Petricek píše:

> Ale dostatečné. Chce to jen věřit výrobci své distribuce. Spravuji asi
> dva tucty serverů s Red Hat Linuxem 7.2, 7.3 a SuSE 8.1. Všechno co jsem
> musel udělat bylo rpm -ivh nove_jadro a restart.
	Záleží na tom, co z jádra potřebujete. Taky už jsem narazil na
limity redhatích 2.4.18-*, 2.4.20 probublala do starší řady teprve tento
týden. Samotná verze 2.4.18 je stará rok a čtvrt, což je docela dost, a i
když distributor patchuje seč může, rozdíl mezi těmi 2 verzemi je docela
velmý. Jádra z rawhide pak nemůžete ve starší distribuci použít bez
znovupřeložení, v horším případě dokonce bez úprav spec souboru.
Pokud se spokojíte s nabídkou (a asi to ve většině případů fakt stačí),
pak můžete nadále jenom spoléhat na distribuci. Pokud se nepokojíte, snad
víte proč a jste schopen si všechno ohlídat.