Nastaveni jadra pro iptables

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Květen 16 16:38:48 CEST 2003

On Fri, May 16, 2003 at 08:05:24AM +0200, Milan Kerslager wrote:

> b) v pripade, ze Vam v tom serveru odejde sitovka, budete chtit pripojit
>    radic nebo budete chtit udelat cokoliv, budete kompilovat, ja ne

Mám své odzkoušené značky a modely (jako asi každý), takže výměna
většinou neznamená nutnost změny jádra.

> c) pochybuju, ze kompilace jadra je vec jednodussi, nez:
>    up2date -u -f

Zrovna u jádra to tak triviální a automatické není.

> e) Slackware ma minimalne velmi obtizny zpusob updatu, takze na Vas
>    "server", kde travite "mene casu", bych rozhodne nevsadil

Čtěte pořádně. Nenapsal jsem, že u něj trávím méně času. Napsal jsem,
že konkrétně ten poslední bezpečnostní upgrade jádra mi zabral méně
času než s distribučním. U běžného SW je to samozřejmě obráceně. Ale
mám své důvody, proč je pro mne na tomto serveru Slackware výhodnější.

                                                        Michal Kubeček