Nastaveni jadra pro iptables

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Květen 16 12:44:56 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:
: Zasadni nevyhoda toho jadra je, ze kdyz budete potrebovat neco navic,
: budete muset kompilovat. Stejne tak pri objeveni security diry (coz je
: mimochodem poslednidobou kazde tak 2 mesice). Dekuji, nechci.
:
	Dost katastrofa kernelu v posledni dobe je pristup Marcela
k vydavani novych verzi. Proc mam lovit bezpecnostni fixy po vsech
certech a nemuzu duverovat tomu, ze v primarnim zdroji jadra budou
bezpecnostni chyby opravene treba do druheho dne (jako to bylo s 2.2
u Alana Coxe).

	Ja jsem pripraven si jadra kompilovat, ale kvuli Marcelovi
musim jeste cist linux-kernel, linux-net, a nejlepe radsi i redhat-announce,
a z techhle vsech mist vytahovat patche, ktere pak aplikuju na sve 2.4.20.

	"Use a vendor kernel" je jen castecne reseni tohoto stavu.
Problem je jinde.

-Yenya

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --