upgrade glibc za chodu

Sobota Květen 17 03:44:08 CEST 2003

Dňa 17. máj 2003, 02:20, Vaclav Dvorak napísal(a):

> Další věc je, že jsem ještě před tím restartem zkoušel udělat zpátky
> downgrade na původní glibc, ale rpm sletělo na segmentation fault. To
> se, bohužel, restartem nevyřešilo - při pokusu o upgrade (nebo asi i
> čistou instalaci) čehokoli sletí. Až se k tomu počítači příště dostanu,
> asi udělám rebuild rpm databáze (doufám, že nebude celá v kýblu), ale
> nemáte k tomu někdo jiný poznatek?

staci nakopirovat rpm binarku (byva staticky zlinkovana) ktora je
skompilovana s glibc2.3 (divne, ked je staticky zlinkovana) a pomocou
tejto binarky upgradnut rpm balik. toto mi zatial vzdy pomohlo.

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk