cups vs Lexmark

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Květen 18 20:01:44 CEST 2003

On Sun, May 18, 2003 at 01:09:19PM +0200, Marek Siwek wrote:

> Jsou k ni pouze binarni drivery (od vyrobce) a jely mi, pod RH7.3 s lpd.
> S cups ani rana, nevim jak to prinutit pouzivat binarni driver. Celkem
> jednoduche, ze :)  Ale ja nevim jak, takze bud zkusim odinstalovat cups
> a pojedu na me znamem lpd nebo to udelam na tom lepsim (cups) ale jeste
> nemam predstavu jak.

Nemám zkušenosti konkrétně se Z25, ale mám Z33, což by mohlo být podobné.
Když si nainstalujete tu podporu pro lpr od Lexmarku a trochu ji
prozkoumáte, že podstatný je tam pouze jeden spustitelný soubor,
který funguje jako filtr. Na vstup dostanu PPM soubor vygenerovaný
GhostScriptem a výstup se pošle přímo na tiskárnu. Nemám zkušenosti
s CUPS, ale ten filtr by měl jít použít i pro něj.

                                                         Michal Kubeček