BFU: mandrake 9 vs. mozilla 1.3.1

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Květen 18 20:50:59 CEST 2003

Roman Slechta wrote:
>     Ahoj,
>
> mam mandrake 9, stahnul jsme si novou mozillu, nainstaloval do
> /usr/local/mozilla. Kdyz spustim prohlizec a pak mail, nabidne se mi
> vyber profilu a nejde pokracova, protoze se profil jiz pouziva  Pokud
> spustim mail primo z prohlizece dole ikonkou, tak si nestezuje.

Takhle je to podle mě v pořádku. Mozille je celkem jedno, které
komponenty si budete pouštět, jestli jenom jednu nebo všechny najednou,
ale celá ta mašinérie musí běžet jen jednou. Pokud chcete, aby se vám
např. po kliknutí na ikonu mozilly spustil rovnou prohlížeč a pošta, tak
to můžete nastavit v preferencích. Budete se ale muset smířit s tím, že
další komponenty se spouštějí buď kliknutím na ty malé ikonky v dolním
okraji okna nebo přes menu Window.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical