BFU: mandrake 9 vs. mozilla 1.3.1

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Neděle Květen 18 22:02:19 CEST 2003

Ahoy!

nevim jestli chapu presne co chcete, ale...

man mozilla
http://www.mozilla.org/unix/remote.html

tzn ze zapnete jednou tu "masinerii":-)) a pak se da ovladat z nejakych
skriptu, ktere si treba budete poustet ikonkama v kdecku... muzete si
jima otevirat dalsi wokynka (jen at jazykovedci trpi:-)) )...

mejte se pekne
    Tomas

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html