Posledni verze pocesteleho RH?

Pondělí Květen 19 07:27:19 CEST 2003

On Sun, May 18, 2003 at 12:22:40AM +0200, Petr Šobáň wrote:

> RH 9
>
> Jinak co si pod pojmem počeštěného RH představujete??
>
> Do rh 9 taky existuje ten balíček s moudry v utf8, akorát už nevím kde
> jsem ho našel prohledejte ftp.linux.cz asi tam, jo člověk to zapomene
> odkud to stáhl když to nemusí přeinstalovávat každý měsíc jako win.
> :-)

Nevim, zda jste myslel moje balicky, ale jsou na adrese:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/

Jsou jeste nektere veci, ktere me v RH 9 neuspokojuji (napr. mkisofs bez
podpory UTF-8), takze tam casem neco pribude. Asi bych mel vyrobit
nejakou prehlednou stranku, kdyz se s tim uz tak patlam :-)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz