mkisofs (Re: Posledni verze pocesteleho RH?)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Květen 19 08:03:52 CEST 2003

Dne po 19. května 2003 07:27 jste napsal(a):

> Nevim, zda jste myslel moje balicky, ale jsou na adrese:

Myslel :-))

A DÍIIIIIKY za ně !!!!

> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/
>
> Jsou jeste nektere veci, ktere me v RH 9 neuspokojuji (napr. mkisofs bez
> podpory UTF-8), takze tam casem neco pribude. Asi bych mel vyrobit
> nejakou prehlednou stranku, kdyz se s tim uz tak patlam :-)

Jaká je to chyba toho mkisofs ???

Mám rh9 mkisofs 2.0 (i686-pc-linux-gnu)
a používám utf8 a když něco vytvořím tím mkisofs a potom to připojím na loop
tak tam mám dobré znaky i české.

Je pravda že jsem ještě pod rh9 nevypaloval zadné CD s češtinou.

PS. Jak to tedy taky pod utf8 udělat při vypalování aby byly jak pod win tak
linuxem stejné znaky - čeština ? A jak to tedy přesně u těch CD je ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |