Nastavení připojení do Ethernetu a do WLAN

Pondělí Květen 19 07:29:51 CEST 2003

On Sun, May 18, 2003 at 11:10:25PM +0200, Martin Kamín ZULU wrote:
> Dobrý den všem,
>
> mám notebook s 100Mb Ethernetem a PCMCIA Orinoco. Access point mám zapojený
> do stejného síťového segmentu a adresního prostoru jako pevný Ethernet.
> Ethernetové tozhraní má x.x.x.11, PCMCIA má x.x.x.12, AP má adresu x.x.x.50
> a implicitní brána ven do internetu má x.x.x.254.
>
> Jaké by mělo být nastavení IP adres obou rozhraní, abych se mohl vždy dostat
> na internet? Vždy musím shodit ethernetové rozhraní eth0 a šáhnout do
> směrovacích tabulek ručně...

Pokud je nejaka podsit skryta za jednim z pripojenych bodu, musi brana o
te siti vedet. Poskytl jste malo informaci a kristalove koule nevedem
:-)

Zkuste nakreslit nastaveni v ASCII a zkuste trochu podrobneji napsat,
jak vypadaji routovaci tabulky a co v nich musite menit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz