Nastavení připojení do Ethernetu a do WLAN

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Pondělí Květen 19 08:59:43 CEST 2003

heh, ja to mozna chapu i kdyz nevim, nevim...

myslite to tak, ze mate WLAN a _nekdy_ se pripojite i pres drat a chcete
aby to pokazde fungovalo, chapu?

nooo to se da udelat asi nejcisteji tak, ze si nastavite nekde na tom
pevnem segmentu DHCP server, dratovou ethernetovou kartu nechate
nafasovat adresy z DHCP a pri te prilezitosti i zmenit routovaci
tabulku, kdyz pripojena nebude, nic nedostane a nic se nezmeni... jen je
jeste treba zajistit nejakou drobnou upravou init skriptu aby se nejdriv
nahodila WLAN karta a az pak dratova ethernetovka...

nebo zkusit bonding? to by me zajimalo, jestli by to v tehle konfiguraci
slo...
a propos' mam otazku: umi se bonding driver nejak vyporadat s tim, kdyz
mu jednu kartu odpojim od switche?

mejte se
    Tomas

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html