BFU: mandrake 9 vs. mozilla 1.3.1

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 19 09:30:24 CEST 2003

Roman Slechta <rxxa01 na quick.cz> wrote in news:ba7vvq$1lb0$1 na ns.felk.cvut.cz:

> mam mandrake 9, stahnul jsme si novou mozillu, nainstaloval do
> /usr/local/mozilla. Kdyz spustim prohlizec a pak mail, nabidne se mi
> vyber profilu a nejde pokracova, protoze se profil jiz pouziva. Pokud
> spustim mail primo z prohlizece dole ikonkou, tak si nestezuje.

Ja to chapu, ze si spustite 1. process mozilla prohlizec a pak 2. process mozilla mail, ale ten se snazi
pristupovat ke stejnemu profilu, s cimz jsou problemy (mam pocit, ze nekdo tvrdil, ze mu to chodi, ale
obecne by se to mozilla nemelo libit). Pokud spustite mozillu v dalsim procesu, mela by tedy pouzivat jiny
profil nez ta (ty) predchozi.

met - martin hassman
--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague