Dotaz: o5 RedHat 9.0 + Xfree4.3 a cestina

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Květen 19 10:01:10 CEST 2003

V Ne, 18. 05. 2003 v 22.00, Milan Kerslager napsal:
> [...]

V patek jsem presne o tomto psal do tohoto listu,

Opravte si

    Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
na
    Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp:switch,grp_led:scroll"

a melo by to fungovat.

Muj dotaz na toto tema byl: Je to vlastnost nebo chyba?

Pavel

PS. dela mi to taky na notebooku, na normalnim PC/klavesnici jsem to
nezkousel.

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.