Dotaz: o5 RedHat 9.0 + Xfree4.3 a cestina

Neděle Květen 18 22:00:16 CEST 2003

On Sun, May 18, 2003 at 09:25:39PM -0200, BruXy wrote:
> [...]
> nastaveni je nasledujici
>
> Section "InputDevice"
>     Identifier "Keyboard1"
>     Driver "Keyboard"
>     Option "XkbModel" "pc104"
>     Option "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
>     Option "XkbRules" "xfree86"
>     Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
> EndSection
>
> bohuzel pri prepnuti na cestinu nektere klavesy pak X11 berou jako
> kombinace ALT+klavesa, coz se, pokud je v XkbLayout jen cz_qwerty, nedeje.
> Naslo se uz nejake funkcni reseni, abych mohl zase provozovat Xka jako za

Protoze mate tu sekci dobre, zameril bych se na Vasi klavesnici. Podobne
veci to dela u nekterych notebooku. Kolega to vyresil elegantne tak, ze
do XkbOptions pridal dalsi volbu (tusim neco jako xfree86 nebo co).
Prisel na to ctenim (resp. pomoci grep -r) tech souboru kolem klavesnice
na disku.

Nebo ji alespon zkuste na chvili vymenit za nejakou jinou, ktera vypada
vic "normalne" :-)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz