mount cdrom

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Květen 19 10:20:13 CEST 2003

Jan Houstek <houstek na utf.troja.mff.cuni.cz> wrote:
->> > Taková malá otázečka: nepokoušíte se přimountovat hudební CD jako
->> > klasické datové CD? Teď jsem to zkoušel (vzpomínka na mé začátky s
->> > linuxem :)) a vypíše to samé.
->>
->> Ono to ve skutecnosti jde - hledejte audiofs nebo neco podobne znejiciho.

-> Tak jsem trochu patral, a skutecne - audiofs slouzi k primounovani audio
-> CD a jednotlive stopy jsou viditelne jako wav soubory. Krom toho je
-> soucasti obecnejsiho cdfs, ktery umozni videt vsechny stopy jako soubory
-> (tedy i datove sessions apod.). Projekt vypada celkem aktualne.

v kazdom pripade audiofs ani cdfs sa vo vacsine kernelov afaik nevyskytuje,
a neviem o tom ze by ho niektory distributor pridaval do jadra, takze je
dost pravdepodobne ze v jadre povotneho tazatela nie je.

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]