mount cdrom

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pondělí Květen 19 19:22:38 CEST 2003

Zdravím,

V Ne 18 kvě 2003, Jan Houstek napsal:

> Ono to ve skutecnosti jde - hledejte audiofs nebo neco podobne
> znejiciho.
Jiste, to vim; puvodni prispevek se tykal hlaseni pri namountovani CD
tak jsem nemel potrebu popisovat cdfs...

Jinak dalsi moznost je ze ma spusteny automount (standardne v KDE) a
pokousi se to CD pripojit jeste jednou rucne pres prikazovou radku.
Ale potom by ale nebyly problemy, jako popisuje v druhe casti. takze
nic. Mozna by pomohlo, jestli je to u kazdeho CD nebo jenom nekterych
(data+zvuk, multisession - mel jsem spatne vypalene CD, u ktereho sla
predcist jenom jedna session a to jenom na konkretni mechanice)

MZ
--
 Miroslav Zidek
 http://www.mzidek.net/