Red Hat Enterprise Linux AS

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 19 13:47:31 CEST 2003

	To co rikate je hezke, ale ja chci koupit produkt a mit 5-ti
lety servis - zde nejspise v podobe 5-ti leteho pristupu k RHEN. Ja
nemam v umyslu kazdy rok kupovat aktualni verzi treba Linux ES a k ni
1-rocni support, nemam naladu ani cas to kazdy rok preinstalovavat a
prekonfigurovavat. Ostatne jiny dokument
https://www.redhat.com/software/rhel/features/ rika:
"Red Hat Enterprise Linux products include one full year of Red Hat
Enterprise Network's". Takze ja si nechci 5* kupovat nejaky produkt, ja
ho chci kooupit 1* a 4* si dokoupit to, co jsem si na rok predplatil
spolu s produktem, nerikejte mi, ze produkt = access a "distribuce"
(pripadne manual a podobny veci) je jen add-on v cene (ktery obdrzim a
musim platit kazdy rok).

	Zustanu-li u Standard edition, pak kazdy rok platim i:

"Customers ordering Standard Edition will receive a full boxed-product
with CDs and printed documentation."

	Ja ho nechci!

	Asi jsem z jine planety a nebo u Red Hat obchodni jednani vypada
podstatne jinak nez v evrope a jinych americko/tajwanskych firem...:-(

PS: Je mi lito, ze zatezuji tuto konferenci, ale Red Hat Inc. se se mnou
nebavi a nechat zakazniky, obchodni partnery a kamarady na holickach,
neni muj styl.