Red Hat Enterprise Linux AS

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Květen 19 14:28:03 CEST 2003

On Po, 2003-05-19 at 13:47, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> PS: Je mi lito, ze zatezuji tuto konferenci, ale Red Hat Inc. se se mnou
> nebavi a nechat zakazniky, obchodni partnery a kamarady na holickach,
> neni muj styl.

V tom pripade proste prejdete na jinou distribuci - jeste jsem neslysel,
aby bylo tolik (s prominutim) kecu ohledne treba Debianu.

Anebo doufate, ze konference vam odpovi na otazky, na ktere Red Hat
mlci? I kdyby to udelala, stejne vam to nepomuze - potrebujete nejakou
oficialni odpoved od redhat.com, abyste se o ni mohl oprit.

Petr