COMPAQ ML310 ide raid

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Květen 19 17:52:42 CEST 2003

zdravim all,

mam tu COMPAQ ML310 a nedari sa mi na tom rozbehat hw raid, ci presnejsie
ziadny raid. povodne som nastavil hardwarovy mirroring (RAID1), ale RH8
to nasiel ako 4 disky (su tam dva, hda a hdc, ale on nasiel kazdy 2x).
tak som zinstaloval linuxa na hda, s tym, ze dodatocne dotiahnem drajvre
z compaqu a nejak to zmirrorujem na ten druhy. compaqova dokumentaci
hovorila akurat ze mam nauinstalovat jedno rpm-ko,
lsi-megaide-drvr-rh80-2.26e-1.i386.rpm, to som spravil, ale absolutne nic
sa nezmenilo, nehovori nic do logov, netusim ako ho ovladat, proste nula
bodov. tak som myslel ze vyhodim hw raid uplne a nasetujem sofwarovy,
ale ta potvora ked pri starte zisti ze nie je raid, tak si vytvori sama
od seba RAID0. v compaqovej dokumentacii som sa nic rozumne nedocital,
nejake howto sa mi nepodarilo vyhrabat. ionstalovali ste niekto niekedy
taky stroj a viete poradit?

btw, compaq tvrdi ze rh8 je na tejto platforme podporovany, ale ked tomu
ze bacia na web nejake rpm-ka (downloadovatelne jedine pod windowsami s
javou) hovoria podpora, tak spanombohom.

mockrat dik
michal rybarik