putty & mc

Jakub Horky jakub na horky.net
Pondělí Květen 19 19:55:50 CEST 2003

Libor Nenadál napsal(a):

> To co hledáte se myslím řešilo pomocí PuTTY Configuration -> Terminal ->
> Use background colour to erase screen
> Nejsem si ale zcela jistý, zkoušel jsem to přes wine.

Ano, měl jsem přesně stejný problém. Hlavně se to projevovalo tak, že když
jsem si pomocí F3 nechal zobrazit nějaký soubor, tak tam, kde nebyl žádný
znak, to zobrazilo příšlušné políčko černě místo modře. Když jsem se pak
pomocí Esc vrátil do file panelů, tak ta místa, která se nevyplnila
informacemi, zůstala černá.

Jednoho dne mě to naštvalo, upgradoval jsem mc na nejnovější verzi,
stáhnul jsem si development snapshot putty a pak jsem zjistil, že problém
řeší právě tahle volba ("Terminal -> Use background colour to erase
screen").

Od té doby se mi to vykresluje dobře.

--
Jakub