Nove jadro a XFS

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 19 19:00:06 CEST 2003

> Snazim sa skompilovat si nove jadro. Stare jadro mam standardne,to co je
> v mdk 9.1 a root particia ma XFS filesystem. Stiahol som si zdrojaky
> 2.4.20, a aplikoval patch-2.4.21-rc2 a patch od Alana Coxa kvoli podpore
> XFS (patch-2.4.21-rc2-ac2). Do jadra som zakompiloval podporu XFS (nie
> ako modul), upravil som lilo na novy kernel, ale po boote mi to hned
> vypise chybove hlasenia a skonci: ........... ........... busybox:

Zkuste misto -ac jadra pouzit patche od XFS. Na jejich FTP v adresari
patches vemte posledni patch pro 2.4.20 (vanilla, ovsem nezapomente
opravit take ptrace bug), nebo si pres CVS stahnete vyvojovou verzi
zalozenou na 2.4.21-rc?.  Pouzivam oboji a je to bez problemu.

Pripadne zustante u release 1.2 a pockejte, az bude XFS ve vanille, IMHO
uz to nebude dlouho trvat.

-- Honza Houstek