Nove jadro a XFS

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 20 08:40:39 CEST 2003

> Snazim sa skompilovat si nove jadro. Stare jadro mam standardne,to  co je
> mdk 9.1 a root particia ma XFS filesystem. Stiahol som si zdrojaky 2.4.20,
> aplikoval patch-2.4.21-rc2  a  patch od Alana Coxa kvoli podpore XFS
> (patch-2.4.21-rc2-ac2). Do jadra som zakompiloval podporu XFS (nie ako
> modul), upravil som lilo na novy kernel, ale po boote mi to hned vypise
> chybove hlasenia a skonci:

Proc do mandraku davate vanila jadro + XFS patch, kdyz mandakovska jadra v
sobe maji XFS tak nejak od prirody? Specialne netusim, proc do 9.1 chcete
davat 2.4.20, kdyz v distribuci primo je "2.4.20 a kousek". Jestli si chcete
jen zkusit kompilaci jadra, pouzijte src.rpm vhodneho kernelu, vybalte jej,
aplikujte patche a pak si kompilujte. Vanila + patche je pro mdk opravdu
_velmi_ spany napad.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz