po update biosu se pocitac nevypne

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Květen 20 11:18:08 CEST 2003

Kotrla Vitezslav wrote:
> Dobry den,

Kdyz myslite... :-)

> s prosbou o patch <grin>. Ma prosim nekdo nejake schudnejsi
> reseni ci zkusenosti s timto problemem?

Mozna by vam pomohla kompilace jadra. A mozna byste ho kompiloval
nekolikrat, abyste zjistil, ktere nasteveni by vam pomohlo. Zajimalo
by vas rizeni spotreby (APM nebo ACPI).
Kdybyste kompiloval s APM, tak je nejspis dulezita polozka "Use real
mode APM call to power off". Musite zkusit, jestli je treba ji
zapnout, nebo vypnout. Mam sice stejnou desku se stejnym BIOSem, ale
nevzpomenu si, jestli jsem to zapinal nebo ne. Ale jelo to (vypinani
pomoci prikazu poweroff).
Ted mam v jadre ACPI a to jede naprosto v pohode (vypinani tlacitkem
power na bedne).
Samozrejme je treba mit odpovidajici programy a demony (apmd pro APM,
acpid pro ACPI).

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz